Biraz kişisel bir yorum olacak ama ben beğendim sitenizi eksiklerine gelecek olursak eğer yazı içeriğini daha güzel şekilde düzenleyebilir daha sonra renk seçimlerini çoğaltarak daha dikkat çekici hale getirebilirsiniz.
Yorumunuz için teşekkürler suan pek vaktim olmadığı için bu kadar yapabiliyorum. Ama ileride düzenlemeler olacak