Merhaba arkadaşlar ben bi forum açtım reklam olur dıye vermıcem burda sorunum şu adsense ıstek attım onaylandı reklamlarım>reklam bırımlerınden reklam olusturdum ve eşzamanlı olarak kaydettım sonra vbulletin cpanelden reklam yönetiminden ekledim fakat reklam gözükmüyor neden acaba