Bakıyorum da herkes en popüler domainleri hemen reglemiş. Bu domainleri bu kadar değerli yapan isimleri değil, bunun üzerine proje geliştirenlerdir. Google bizde olsa garaj da sap sap oturur, garaj deliğinden dışarıyı dikizleriz. Ben alacak olsam domaini değil o domaini marka yapan zekayı alırdım.

XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi