Evet arkadaşlar, biraz eğlenelim

Oldu da sistem altüst oldu ve bütün alan adları silinerek yeniden tescil hakkı doğdu diyelim.

Bir tane hakkınız olsa, alacağınız domain hangisi olurdu?