Arkadaşlar aklıma bir soru geldi

Diyelim ki bir domainin süresi doldu ve kişiye hak tanınmasına rağmen siteyi almadı sanırsam bu domain belirli bir süre bekletiliyor. Ardından yeniden satışa sunuluyor. Peki satışa yoğum ilgi olursa nasıl olacak? Misal (ihtimal yok sadece örnek) hurriyet*com*tr sitesi bu durumda ve herkes bekliyor. Domain düşer düşmez ilk kim alacak? En hızlı bilgilerini giren mi yoksa bunun bir sistemi var mı?