Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DirectWrite'ı etkinleştirilmiş mi olacak yoksa devre dışımı kalacak hocam anlamadım.
Etkinleştirilmiş olucak hocam..

Şu an bende düzeldi konu sahibine teşekkür ederim diğer türlü forum bir garipti