Değerli yorumlar için teşekkür ederim. Dediklerinizi uygulayacağım ama inanın benim demek istediğim şudur:
ben dediğim gibi kopya içerik çekmek değil amacım. Sadece adsense için çekicem içerikleri. Adsense onaylarsa eğer zaten o sitede KULLANMAYACAĞIM adsenseyi başka sitelerimde reklam koyucam. Amacım budur.
Hit alıp yükselmek değil gayem. Sadece adsense onaylatmak yanlış anlaşılmasın.
e o halde adsense reklamlarını koyucağınız site ile başvurun hocam.