Değerli yorumlar için teşekkür ederim. Dediklerinizi uygulayacağım ama inanın benim demek istediğim şudur:

ben dediğim gibi kopya içerik çekmek değil amacım. Sadece adsense için çekicem içerikleri. Adsense onaylarsa eğer zaten o sitede KULLANMAYACAĞIM adsenseyi başka sitelerimde reklam koyucam. Amacım budur.

Hit alıp yükselmek değil gayem. Sadece adsense onaylatmak yanlış anlaşılmasın.