Merhaba arkadaşlar gözümdeki astigmat sebebiyle toric lens kullanmaya başladım. Size şimdi bir sorum var
1. ) HD kalitede loş ortamda bile görmeyi ama görürken de çok belirgin şekilde gözde batma ve kuruma hissi yapmasını mı istersiniz? (PUREVİSİON 2 HD TORİC)
2. ) Görme kalitesi yukarıda bahsi geçen lense göre 5-6 tık düşük olan ama gözde hiç kuruma batma yapmayan yapsada bu purevisiondan daha az batma yapan lensi mi tavsiye edersiniz? (ACUVUE OASYS TORİC)