Milqboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 topraklarına hoşgeldin tasarımlarda çok güzel başarılar dilerim
PesimisTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoşgeldiniz hocam. Çalışmalarınız gayet hoş.
eywallah arkadaşlar sağolun..