Arkadaşlar 1-2 tane konu açtım fakat kusuruma bakmayın..
Bir domaine site kurup botla içerik çeksek index alsak?
adsense başvurursak sonuç yine hüsranmı olur?
copy paste ile yada..
Yada içerikleri full özgün girerek.. hangisi daha sağlıklı olur? ve sizce içerikleri girdikten ne zaman sonra başvurmalıyım?