benim miller kredi kartından falan değil, uçuşlardan kazanılmış miller; şimdi baktım 200 binden fazla var. vergiler nedeniyle bunlarla bilet almak mantıklı değil bana göre, bazen upgrade için işime yarıyor sadece ama herkesin hesabı başka tabi.

PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu mil puanlarını nasıl topluyorsunuz kredi kartından mı ? Zira k.kartı olarak yıllık 100.000 mil puanım oluyor bunu dağıtabiliyor muyuz yoksa farklı bir yerden mi temin ediliyor?