benim miller kredi kartından falan değil, uçuşlardan kazanılmış miller; şimdi baktım 200 binden fazla var. vergiler nedeniyle bunlarla bilet almak mantıklı değil bana göre, bazen upgrade için işime yarıyor sadece ama herkesin hesabı başka tabi.
Arkadaşlar bu mil puanlarını nasıl topluyorsunuz kredi kartından mı ? Zira k.kartı olarak yıllık 100.000 mil puanım oluyor bunu dağıtabiliyor muyuz yoksa farklı bir yerden mi temin ediliyor?