Arkadaşlar bu mil puanlarını nasıl topluyorsunuz kredi kartından mı ? Zira k.kartı olarak yıllık 100.000 mil puanım oluyor bunu dağıtabiliyor muyuz yoksa farklı bir yerden mi temin ediliyor?