Merhaba,

Bir türlü gelemeyen Pin kodundan dolayı ödemelerim bekletiliyor.

Bu ay içinde PIN kodu gelir de girebilirsem, geçtiğimiz aylara yönelik ödemeyi bu ay alabilirmiyim?

Eğer alabilirsem, PIN kodunu ayın kaçına kadar girmem gerekiyor ? Daha önce bu konuda tecrübesi olan bir arkadaş varsa yazarsa sevinirim.