ozerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ara bi bakalım ne dicek merak ettim
Ya cevap vermez yada küfür eder. Şu anda kafasında kuruyor o. Hadi ben ona göre bir eşeklik ettim bari sebebini sor. Konuşacak mısın yoksa sessizliğe mi gömüleceksin bilelim. Bende kendimi naza çekiyorum valla. Yıldız tilbe gibi olacam. Her şeyi akışına bırakıp tipime bakmadan ayyyy ne yakışıklıyım çıldıracam diycem

O fazla dayanamaz benle ayrılığına. KK amcamın dediği gibi tıpış tıpış gelecek.