Anladım hocam dediğinizi. Ancak benim size yönelttiğim soruda asıl anlatmak istediğim, örneğin siz adwords reklam vereceksiniz, ve yüksek ödemeyi 320x50 reklam birimi için seçebiliyor musunuz ? yoksa tüm reklam birimleri için aynı TBM mi geçerlidir. Böyle bir şeyi tecrübe ettiğiniz veya denediğiniz oldu mu hiç