Arkadaşlar bazı kamu kurum kuruluşlarında bilgisayarlarda web güvenlik diyor ve her siteye girmiyor. Eskiden
www.externalsite.emresaracoglu.com/
diye bir site vardı bunun üzerinden her siteye girilebiliyordu. Bir arkadaşım bir kurumda görev yapıyor ve bunun üzerinden giriyordu. Youtube filan şimdi bu site kapanmış ve arkadaş giremiyor şimdi başka yolu yokmu girebileceğimiz dedi bende R10 da bu konuya bir çözüm bulabileceğimi düşünerekten konu açıyorum. Şimdiden fikir verecek arkadaşlara teşekkür ederim. Ama unutmayın arkadaşlar Kurum adı Adalet Bakanlığı Sizce oradaki personel youtube faceye vs... sitelere haber sitelerine filan nasıl girebilir yine bunun gibi bir external site üzerinden girebilirmi. Bildiğiniz sağlam bir site varmı . İyi çalışmalar