Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben bu bizim milleti gerçekten anlam veremiyorum .Adam diyor ki çinden arkadaşa sipariş diyor heralde. Yav arkadaş bu bizim milletin en büyük sorunu yabancı ülkeden bir şey getirip hava atmak .
Çinden alacağına git teknosadan al nolcak hayır her şeye zarar yok ya yokkkkk