ben bu bizim milleti gerçekten anlam veremiyorum .Adam diyor ki çinden arkadaşa sipariş diyor heralde. Yav arkadaş bu bizim milletin en büyük sorunu yabancı ülkeden bir şey getirip hava atmak .

Çinden alacağına git teknosadan al nolcak hayır her şeye zarar yok ya yokkkkk