Merhabalar, biraz önce. Google un bir uygulamasından bir açığını yakaladım. Önce biraz inanamadım ama bir kac kere denedim ve başarılı.
Yalbiz google zarar görmüyor. Yerel geliştiriciler zarar görüyor.

Bildirim yapmalı mıyım? Hediye verir mi ayrıca bildirimi nere yapmalı yım ?

Ciddiyim arkadaşlar...