engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 dışı mail atıp yazmamı isteyenler oluyor,
Yeni mail geldi;
Last active on 8 Mar 2013

O arkadaşa linkin bu tarihte paylaşıldığı yaz