Konu
Nasıl Olurda Bu Kadar Kişiyi Takip Edebilir ?
02-09-2014, 22:54:59
#210
nalpagutt
engoin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 dışı mail atıp yazmamı isteyenler oluyor,
Yeni mail geldi;
Bu scripti yazıp paylasacak varmı ?