Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala çözen yok mu arkadaşlar ?

Tahminimce , masaüstü ile yapılıyor , programa bir kişinin adı yazılıyor o kişinin takip ettiği tüm kişileri program takip ediyor. En mantıklısı bu şekilde geliyor şuan
Öyle olsaydı 2 milyon takip yaparlardı şimdiye.

Bence verilen listeyi takip ediyorlar, dikkat ederseniz 2-3 k takip ediyor, 30-40 dakika bekliyor sonra yine 1-2k takip ediyor. Bu liste takip listesi yapıyorlar.

Bunu da sql ekliyorlar ve api ile takip ettiriyorlar. Api deneyen arkadaş twitdeck'in apikeyi ile denedi mi bilmiyorum ama belki onunla bile alakası olabilir.