Hala çözen yok mu arkadaşlar ?
Tahminimce , masaüstü ile yapılıyor , programa bir kişinin adı yazılıyor o kişinin takip ettiği tüm kişileri program takip ediyor. En mantıklısı bu şekilde geliyor şuan
masaustu degilmiş

boşa uraşmayın arkadaş phpcisin yapabiliyorsan yap dedigine gore api ile yapıyorlar