Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala çözen yok mu arkadaşlar ?

Tahminimce , masaüstü ile yapılıyor , programa bir kişinin adı yazılıyor o kişinin takip ettiği tüm kişileri program takip ediyor. En mantıklısı bu şekilde geliyor şuan
masaustu degilmiş boşa uraşmayın arkadaş phpcisin yapabiliyorsan yap dedigine gore api ile yapıyorlar