MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu taşınsın sadece üyelin görebileceği yere. R10'nda yazılanlar her yere yayılıyor anında.
katılıyorum r10 kullanıcılarının görmesi gerekir .