gün içinde bir deneme sürüm düşünüyorum

fazla sürmeyecek fakat 30 dk lık bir sürüm.

modem'e res atmamla birlikte devre dısı kalacaktır..
Dediğim gibi satış kesinlikle yok.
En ufak modeme ddos saldırısında devre dısı bırakırım.
Ve gelen saldırıları burada paylasırım.
30 DK da 30k takip edermiyiz