kusura bakmayın da arkadaşlar kim eline geçirirse en azından 10 hesap kasar, en azından 100 kişi eline geçirir yayınlanır yayınlanmaz... doğal olarak ortalığa bin tane 300-400 k takipçili yeni hesap çıkması demek. adamlar yayınlamamakta haklı.
(bu açıklamadan dolayı teşekkür etmek isterlerse yöntemi pm ile gönderebilirler )

)
gün içinde bir deneme sürüm düşünüyorum

fazla sürmeyecek fakat 30 dk lık bir sürüm.

modem'e res atmamla birlikte devre dısı kalacaktır..
Dediğim gibi satış kesinlikle yok.
En ufak modeme ddos saldırısında devre dısı bırakırım.
Ve gelen saldırıları burada paylasırım.