engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu sadece panelinizdeki kullanıcı kadar yapabilirsiniz.
Madem sınırsız, neden 200k takip edip bırakıyorlar bi düşünün bakalım
Panellerdeki aktif kullanıcı oranını düşünecek olursak, bu yöntem göründüğü gibi mükemmel bişey değil, geridönüşleri siz düşünün.
Ha bu arada dostu düşmanı görmüş olduk, bu açık elbet biter. Peki ya sonrası
Açığın pek bi işe yaramadığını bu mesajımdan sonra fark edip paylaşırlarsa şaşırmayın
Khloros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

- Buradan programı indiriyorsunuz.
- Açıldığında tarayıcıdan twitter'a giriş yapıyorsunuz.
- Sol tarafa kullanıcıları yapıştırıyorsunuz. (Her bir kullanıcı adı yeni bir satırda olacak.)
- Sonra başlat diyorsunuz.
- Bitene kadar bekliyorsunuz.

200 K da bırakmadı adamın 530 k takip ettiği var arttırıyor .

Şimdi yazdım, bir hatada yardımcı olamayacağım.
Güvenmeyenler indirmesin, kolay gelsin.
Exede virüs buldu ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:50:16 -->-> Daha önceki mesaj 16:49:24 --

Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hacı panel de panel panel de panel tutturdun, panelimde 200k kullanıcı var diyelim, direkt 1 kişiye 200k takipçi yollamak yerine deli miyim de 200k kullanıcıyı takip edicem ben? Olay ne yani panelimdeki 200k kişiyi takip edince? Şuan belirli bir profilden çekildiği için 200k oluyor, başka profilleri de ekleyerek 500-600 ya da 10 milyon da yapılabilir. Şu panel mesajını 2 mesaja bir görüyorum, değil ya ne paneli ahaha
Aynen öyle 200 k api nerede var r10 twitter takipçi satışı yapanların apilerini toplasan anca 200 k yapar.