Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://twitter.com/intent/follow?sc...e=Profilismini yazın.

Burayı bota bağlamışlar sanırım otomatik twitterdan cekiyor kişileri bottan takip ediyor bu link üzerinden böyle olsa gerek.

yoksa elle tek tek girilmez. veya farklı bi yöntem daha var.
Dostum profilismini yazdımda birşey olmuyorki ne bi artış ne birşey ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:43:31 -->-> Daha önceki mesaj 15:42:34 --

MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşuna kandırmayın milleti. Çözülmüş bir şey yok.
Aynen öyle yazılan yöntemler işe yaramıyor [COLOR="Silver"]