by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hostbill

+400 modül 0 güvenlik açığı seo canlı destek ödeme ticket v.s yüzlerce modül profesyönel sistem daha ne diyeyim ))
Bana göre WHMCS çok üstündür. Çünkü herkezin bir alışılmışlığı vardır. Ayrıca WHMCS bir çok kişiye karışık gelebilir önemli olan ilk aşamada WHMCS i öğrenmek değil çalışma mantığını öğrenmektedir.

0 güvenlik açığı diye bir şey web ortamında mümkün değil. Aslında bir demosu varsa yapısı ve işleyişi hakkında bilgi almak ve öğrenmek için inceleyebilirim.