Merhaba arkadaşlar Pr4 kişisel blog sayfam vardı. askere gidince düştü. ödeme yapmayı unutmuşum tamamen.

Açıkcası dönünce almak istedim 500$ falan fiyat çıktı karşıma

Backorder yapmak istedim ama bekledim ne olur ne olmaz diye. Mantıksızca tabi. Sonra vazgeçtim aynısının farklı uzantılı olanını aldım. 2 sene olacak domaini kaptırdım. Şuan 490 $ falan.

Sorum şöyle olucak.

1 - Backorder yapsam mı?
2 - Şuan öyle bir site yok kullanılmıyor ama analizlerde pr değeri 2 olarak çıkıyor. Aynı domaini alıp kullansam PR değeri çabuk yükselir mi?