Demek ki neymiş. Kimilerinin dramı, kimileri için eğlence oluyormuş. Bugün, sapıklar güne güzel başladı. Pek çok kişi de stres yaşıyor.

Konuyu bazı kişiler gibi derinlemesine araştırma gereği duymadım. Sadece yabancı haber sitelerini okuyup gerçekliğini teyit etmek istedim. Bu konudaki yorumları da gördükçe sizden nefret ettiğimi özellikle söylemek isterim. Bir insan bu kadar sapık ve duyarsız olamaz.

Tedavi görmeniz şart.