günlük 1000 1500 ise. adamlar maaşlarını parça parça mı çekiyor. bence haksızlık. en az 3 bin olmalı. tabi biz habire yatırdığımız için bilmiyoruz böyle şeyleri. yatırırken limit yok ben denedim rahat olun.