LineDatacenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba

internet üzerinden yayın yapacaksanız belirttiğiniz kuruluşlara bir ödeme yapma zorunluluğunuz yoktur.
Kesin biliyor musunuz çünkü daha sonra ileride başımızın ağrıması var ve yenilecek bir ceza