Dikkat ettiniz mi bilmiyorum.3-4 senedir hemen hemen her gün ufaklı tefekli bir güncelleme olur.Ayda bir defa da büyük güncelleme olur.Ve biz hala alışamadık buna.Hep aynı konular tekerrür ediyor ve hep aynı fikirler öne sürülüyor.Hiç değişik bir şey yok.