fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben adsenseye bağımlı kalmama taraftarıyım.
Herhalde hocam bende ailemi adsenseden gecindirmiyorum,ama yaptik birseyler emek veriyoruz birazda kazanip site icin masraflari cikaralim diyoruz hepsi bu