Bu ülkede iş sahibi olsak bile vergiler bitiriyor adamı.Bir arabadan en yüksek aldıkları ötv %145 var mı böyle bir mantık.Benzin fiyatları yine dünyanın en pahalısı bizim ülkemizde.Ev sahibi olmak istesen yıllarca eşşek gibi çalışacaksın.Bu ülkede bir yanda rahatlık ve bolluk diğer yanda sefalet ve mutsuzluk var.Ülkemizde maalesef çalmadan çırpmadan bir yerlere gelmek oldukça zor.Ya babadan kalacak bir şeyler ya da haram yiyeceksin.2. seçeneği elersek eşşek gibi çalışmak kalıyor.Okul bitsin direkt yurtdışına çıkacam inş.Norveç gibi bir ülkede yaşamayı isterdim.Emek karşılıksız kalmıyor.