Yeni açtığım bir blog 1-2 ayda iyi hit almaya başladı. Tam kazancı oturdu derken dün aşağıdaki gibi bir uyarı gelmiş. Başlığın altında bir adet reklam birimi vardı, bir adet de sidebarda. Sidebarı kaldırdım diğerine de sponsorlu bağlantı yazdım şimdi. Bu uyarıyı daha önce alan var mı acaba. Banlanma durumu olmuş mu diye merak ediyorum.