Müsadenizle birşey sormak istiyorum. Kendi sitelerim var 3-4 tane hepsi aynı sunucuda barındırılıyor. Bunlar arasında birbiirlerine footer link vermek sakıncalı olurmu? Faydası olurmu?
Bugün yazınızı okuduktan sonra yaptım ama içime bir kurt düştü. Spama düşmeyelim durduk yere.
Hocam hepsine aynı anda eklemeyin. Eklerken de Site adıyla Ekleyin Sıkıntı Çıkmaz.