senelerdir hiç bir güncellemeden etkilenmiyorum. ne olumlu ne de olumsuz.
şu güncelleme denen şeyi bir yaşayamadım gitti
mantıken birileri düşmüşse diğerlerinin yükselmesi gerekmez mi?