FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Sorun ile ilgili TİCKET , MAİL veya Telefon ile iletişim kurdunuzmu acaba?

Umarım yeni çalışmaya karar verdiğiniz firmanın destek sistemi R10 PM ' dır ve Bakım Çalışması yapmayan bir firma'dır.
Merhaba,


Vallah hocam ticket atmak için siteye girmek gerekli 1 haftadan beri bakımda site

Mail ve telefonuda bulamadım.

Su an yntplus +10 bin civari hosting veren firmanın sahibine mesaj attım anında cevap verdi r10dan. su an destekden tasıma işlemini gerçeklestircem. Destek açtıgımda telefonada bildirim geldi güzel site