Merhaba,

Sorun ile ilgili TİCKET , MAİL veya Telefon ile iletişim kurdunuzmu acaba?

Umarım yeni çalışmaya karar verdiğiniz firmanın destek sistemi R10 PM ' dır ve Bakım Çalışması yapmayan bir firma'dır.