umutcanyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şaka mı yapıyorsun? 25 tl masraf yapıyorsun, 20 30 arkadşına makale yazdırabiliyorsun, site 1 -2 tl veriyor, artı olarak adsense hesabına da kabul oluyorsun ve 40 tlye satıyorsun

şaka olmalı.
%1000 hatta şöyle düşünmüştüm herşey bukadar kolay hemde satın alıyorlar ben hep böyle siteler yapıp yapıp satayim ama her ip üzerinden bir adsense alınıyormuş vs. herşeyin gerçeğine 1-2 hafta sonra fark ettim