hocam şaka mı yapıyorsun? 25 tl masraf yapıyorsun, 20 30 arkadşına makale yazdırabiliyorsun, site 1 -2 tl veriyor, artı olarak adsense hesabına da kabul oluyorsun ve 40 tlye satıyorsun

şaka olmalı.