iPhone6 boyutu falan çok iyi olacak hocam bence alın en iyi telefon olacaktır. diğer modeller gibi 2 yılda zar zor güncelleme ile uğraşmazsınız 1 kere aldımı en az 4 yıl idare eder en az ekranıda safir olacak zaten çok sağlam yapıyorlar