saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meslektaşım ve arkadaşım kendisine başarılar diliyorum. Yazdığın kodun kalitesini iş sonunda görebilirsiniz. Ben bu konuda garanti veriyorum. Anılcan, hayırlı işler ve bol kazançlar diliyorum.
Teşekkürler Ogün umarım bu sözleri seni R10'a benim davet etmemden demiyorsundur şakası bir yana Ogün'de işin ehli birisidir ve tanıdığım yüz yüze görüşmüşlüğüm olan birisidir.