s3 ten itibaren tüm samsungları kullandım. s3 te memnundum. üst modeli çıktıkça memnuniyetim azaldı. İphone 5s e geçtim suan çok uyumluyuz. Bnce bkle iphone 6 çıksın gör bi. samsungtan sogumamın sebebi sürekli bir reset sorunu,sarj cabuk bitmesi. Üst model çıktıkca reset donma vs sorunları cogaldı bnde. Telefonları hep vatan dan alırım sagdan soldan kuruyemiş satan dükkanlardan değil. Kafan rahat olsun diyosan iphone düşün. Banada ilk basta ekran kücük gbi geldi ama. inan bir siteye girdiginde tepki süresi bile farkediyor. İphone hemen saga sola git zoom vs. samsungda bekle ki önce sayfa tam dolsun. sora saga sola git zoom vs.
Git vatan a iste test telefonları kurcala.Farkı gör öyle al bnce