Teşekkürler Garage arkadaş. vB 3.8 ile başladık aslında. Ama vb 4'e geçince daha başarılı olduk.
Toplistler gelişme aşamasında lazımdı. Evet onları yavaş yavaş kaldırmanın zamanı geldi.
Toplist linklerini, bir alt sayfadan okutabilirsiniz. Örneğin; register.php. Eski ve klasik bir yöntemdir. Bu sayede yine sitenizden topliste hit gideceği için, siteniz ana sayfadan backlink alır. Ya da daha başka hitli, ama markalaşma yönünde kaygı taşımadığınız bir siteye forumunuz için oluşturulmuş toplist kodlarını koyarak hit gönderimi sağlatabilirsiniz. Bu sayede de hem marka değeriniz zarar görmemiş olur hem de toplistlerde ana sayfadan backlink almış olursunuz. Bence toplistler için böyle bir stratejiyle hareket ederseniz, daha başarılı olacaksınızdır.