Garage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk bakışta size nacizane eleştirim; footer alanından o toplist kodlarını kaldırın. Marka değerini düşürüyor, amatör bir siteymiş gibi duruyor. Ayrıca keşke vBulletin sürüm olarak 3.8.x kullansaydınız.

Başarılar dilerim.
Teşekkürler Garage arkadaş. vB 3.8 ile başladık aslında. Ama vb 4'e geçince daha başarılı olduk.

Toplistler gelişme aşamasında lazımdı. Evet onları yavaş yavaş kaldırmanın zamanı geldi.