İlk bakışta size nacizane eleştirim; footer alanından o toplist kodlarını kaldırın. Marka değerini düşürüyor, amatör bir siteymiş gibi duruyor. Ayrıca keşke vBulletin sürüm olarak 3.8.x kullansaydınız.

Başarılar dilerim.