FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başvurunuz değerlendirilmemiş daha hocam 2.onay gelene kadar bekleyeceksiniz başka yapacak bir şey yok maalesef bende de durum aynı 10 gün oldu hala inceleniyor .
eyvallah hocam teşekkürler